Eerste dagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Twan - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Twan - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Twan Dekker

Blijf op de hoogte en volg Twan

05 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Today is the day. Het gaat dan eindelijk beginnen, onze langverwachte Wereldreis. Alle voorbereidingen zijn getroffen. Backpack check, paspoort check en tickets check.

Maandag 3 februari zijn we om 10 uur vertrokken uit dedemsvaart. We kwamen om half 1 aan op Schiphol waarna we direct naar de balie zijn gegaan voor inchecken. Nadat we hadden ingecheckt kregen we een formulier mee met daarop de garantie van onze tas die we hadden ingecheckt. Nog geen paar tellen later was iemand dat formulier alweer kwijt en je raadt het al, dat was ik... Teruggegaan naar de balie... .. En bij de balie lag die gewoon op de grond! Lucky me! Kort daarna moesten we ook al afscheid nemen van familie en vrienden. Het afscheid valt altijd zwaar maar daar moet je even doorneem. Je gaat een geweldige tijd tegemoet met zijn tweeen!

Eerste stop was dubai. Na een lange vlucht van 6 uur kwamen we aan op het vliegveld. Wat een luxe, niet normaal meer. Eenmaal op het vliegveld moesten we 2 uurjes wachten voor de reis naar Singapore. Dit was een iets meerdere comfortabele vlucht want hier hadden veel en veel minder beenruimte in het vliegtuig. We waren ook allebei erg blij toen we het vliegtuig uitwaren. Beentjes strekken en de backpacks ophalen. We kwamen aan bij de 'Arrivals' en konden direct de tassen pakken en in een taxi stappen naar het hostel. Onderweg een paar mooie fotos gemaakt van de stad. Eenmaal aangekomen bij het hostel kregen we gelijk de sleutel van onze kamer. Geen grote kamer maar dat maakt niet uit. We moeten ook een beetje op de centjes letten hé! Eerst de korte broek en slippers aangedaan want hier is het 30 graden.. Be Jealous! Samen hebben we de stad verkend en zeiden tegen elkaar. Wat een hoge gebouwen hier.. Echt ongelofelijk. 'S middags de eerste biertjes gedronken in de stad. De uren daarop lekker in de stad gelopen en gechillt op onze kamer. Dit was de eerste dag vol reizen, reizen en nu vooral genieten.

Tweede dag lekker uitgeslapen. We waren ook echt kapot van de reis. Smiddags lekkere broodjes gehaald. Later in de middag zijn we de stad weer ingelopen. Een paar super mooie fotos gemaakt. Een beetje geleerd hoe jeet stokjes moet eten.. Maar moet zeggen; dat valt niet mee mensen haha dus later gewoonmet mes en vork^^. Rond een uur of acht een super watershow gezien. Onvoorstelbaar!!!

Na een paar Heineken pilsjes in de stad te hebbne gedronken zitten we nu lekker op onze kamer na te genieten van ze dag ( deze dagen).

Tot de volgende keer!

Groetjes xxxx