chapter 2 - Reisverslag uit Chinatown, Verenigde Staten van Twan - WaarBenJij.nu chapter 2 - Reisverslag uit Chinatown, Verenigde Staten van Twan - WaarBenJij.nu

chapter 2

Blijf op de hoogte en volg Twan

10 Februari 2014 | Verenigde Staten, Chinatown

Afgelopen dagen nog even genoten van ''Business city'' Singapore. De dag van de vlucht naar Sydney zijn we nog even naar een zwembad gegaan om even lekker af te koelen. 'S avonds om 8 uur zijn we weggegaan uit het zwembad en zijn we met onze backpack naar het vliegveld gegaan. Gelukkig hoefde we daar maar één uur te wachten totdat we aan boord mochten. Eenmaal in het vliegtuig merkte we gelijk dat het minder luxe was dan voorgaande vluchten. Dat viel ons wel tegen. We dachten dat we wel makkelijk ik slaap zouden komen maar dat was dus totaal niet het geval.. Huilende baby's, irritante mensen voor ons.. Verschrikkelijk. Toen we veilig landde op Sydney 's ochtends om 09:00 was het al 28 graden. Lekker warm dus. Onze enigste zorg was de strenge controles bij het vliegveld van Sydney, maar dat viel reuze mee - we konden zo doorlopen. Uurtje gewacht op vliegveld en toen met de busTransfer naar het Hostel! Mooi Hostel, alleen maar jongeren. Direct onze gegevens doorgegeven bij de Receptie en kregen van hun de sleutel van de kamer, we dachten dat we een kamer voor ons tweeën hadden maar we liggen hier met 6 anderen op de kamer. Wel super leuk hoor want we hebben verschillende nationaliteiten hier. Engels, Noors, Zweeds, Canadees en Japans. Constant Engels denken en praten is wel lastig maar wel super leuk.

Smiddags zijn we samen de stad ingelopen. Ze hebben hier een paar prachtige parken waar je lekker kan ontspannen en chillen. Vanaf het park zagen we Opera House! Daar gaan we volgende week heen met UltimateOZ. Kan daar nu al naar uitkijken. Toen we terugliepen baar het Hostel waren we even verdwaald. Two boys lost in Sydney. Het was echt even goed zoeken maar na een tijdje hadden we het Hostel weer gevonden. Thank god!

Aangekomen bij het hostel zijn we eerst een paar uurtjes gaan slapen. We waren echt kapot! Na de 2 uurtjes hebben we lekker gegeten met de kamergenoten bij de Subway. Nadat we hadden gegeten gingen we on klaarmaken voor een avondje uit. Bij het Hostel was er een soort Discotheek. Daar was het super gezellig. Allemaal Nieuwe mensen ontmoet. Zondag zijn we naar Bondi Beach geweest. Wat een geweldig strand. Het weer was perfect. We hadden ons goed ingesmeerd, maar toch waren we een klein beetje verbrand.. Het gaat hier er natuurlijk sneller aan toe qua zon. 30 minuten zonnen dan zwemmen. De stroming was behoorlijk sterk maar de golven waren super hoog!! Morgen (maandag) start ons UltimateOZ programma met verschillende mooie activiteiten zoals Sandboarding, Basecamp en cruisetrip.